Retur og reklamasjon

Angrerett:

Du har 14 dagers angrerett når varen er mottatt, og et angrerettsskjema medfølger pakken. Dersom du returnerer varen fordi du angrer på kjøpet, må du betale returportoen. Skjemaet kan også lastes ned her: angrerettsskjema

Varene sender du i retur til:

Forlagssentralen ANS
Snipetjernveien 12, Langhus
Postadresse: PB 20, 1402 Ski.

Merk pakken med "retur".

Reklamasjon:

Hvis varen du har mottatt var skadet eller det er en vare du ikke har bestilt, ta kontakt med oss på kundeservice@ugla.no. Vi vil da behandle klagen din og eventuelt sørge for erstatning og kostnadsfri retur av varene.

NB: Det er ingen angrerett/returrett på ebøker, da de blir knyttet til din bruker straks etter kjøp. Dersom det gjelder reklamasjon, ta kontakt med  kundeservice for e-bøker. Defekte ebøker blir erstattet.

Dine rettigheter:

Aschehoug følger alle retningslinjer for tryggere internetthandel, og hos oss gjelder angrerettsloven og kjøpsloven. 

Din sikkerhet:

Du kan alltid føle deg trygg når du handler på aschehoug.no. Når du betaler med kort, krypterer vår programvare all informasjon. Ingen andre kan tyde kredittkortnummer, navn og adresse når bestillingen sendes over nettet.